Regen, regen en nog eens regen! - Reisverslag uit Ban Chaweng Yai, Thailand van Janine Mennenga - WaarBenJij.nu Regen, regen en nog eens regen! - Reisverslag uit Ban Chaweng Yai, Thailand van Janine Mennenga - WaarBenJij.nu

Regen, regen en nog eens regen!

Blijf op de hoogte en volg Janine

13 April 2015 | Thailand, Ban Chaweng Yai

Hey allen, daar zijn we met een nieuw verslag! We zijn gisteren rond half negen vertrokken vanaf het mooie Koh Lipe op een veerboot en in de bus naar Krabi. We waren rond 17 uur in Krabi dus het was een lange reis. We hebben 1 nacht geslagen in Krabi voor 6 euro pp. Lekker goedkoop al gaat het best hard met het geld vanwege het reizen. Savonds zijn we gaan eten en hebben gezopen met andere backpackers. Super gezellig dat je zo snel mensen leert kennen. We zijn vandaag van Krabi met de bus en hierna met de boot naar Koh Samui gegaan en toen begon het keihard te regenen! Wanneer we na drie uur de pier bereikte kwamen we er achter dat het new year in Thailand is voor de komende drie dagen. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en bespuiten je met waterpistolen en je krijgt babypoeder op je gezicht gesmeerd. 1 groot feest! De hele dag heeft het geregend. Voor de komende drie dagen voorspellen ze ook regen dus daar balen we behoorlijk van! Maar genoeg te doen hier

• 13 April 2015 - 17:48

Joyce:

Hoi,hoi,

Leuk jullie verslagen; is gewoon meegenieten!
    Zeker balen die regen, al is mijn ervaring dat het ook lekker fris is en snel weer opdroogt.
    Hier is de lente begonnen en lekkere temperatuur.
    Liefs, JOyce