Eens zwarte dag 17 april, koh phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Janine Mennenga - WaarBenJij.nu Eens zwarte dag 17 april, koh phangan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Janine Mennenga - WaarBenJij.nu

Eens zwarte dag 17 april, koh phangan

Blijf op de hoogte en volg Janine

18 April 2015 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Eergisteren zijn we met de boot vertrokken van koh samui naar koh phangan, de bootvaart duurde ongeveer 1 tot anderhalf uur. Het is super mooi weer. Eenmaal aangekomen zijn we naar een goedkoop maar saai appartement gegaan genaamd coral bungalows. We hebben scooters gehuurd en zijn het eiland gaan verkennen en naar de andere kant getoerd, omgerekend 3 euro voor een scooter per dag dus we hebben allemaal onze eigen scooter genomen. In de middag zijn we een vriend van Nick op gaan zoeken, Ruben die verbleef aan de andere kant van het eiland. De scooter was voor mij geen succes, hele steile hellingen waar je op de rem naar beneden moest anders vloog je de bocht uit. Wel aapjes gezien in de elektra masten. Savonds zijn we op een markt heerlijk gaan eten met zijn 5 en. Vervolg nieuw verslag.