Koh lipe - Reisverslag uit Ban Ko Li Pe, Thailand van Janine Mennenga - WaarBenJij.nu Koh lipe - Reisverslag uit Ban Ko Li Pe, Thailand van Janine Mennenga - WaarBenJij.nu

Koh lipe

Blijf op de hoogte en volg Janine

11 April 2015 | Thailand, Ban Ko Li Pe

Na een reis van 9 uur en een kwartier zijn we aangekomen op koh lipe. Eerst vlogen we vanaf Bangkok op Hat Yai, vervolgens 1,5 uur met een busje en hierna nog met een speedboot. Wat een prachtig eiland met super mooie stranden! We slapen in een hutje op het strand waar je de wc met een beker water moet doorspoelen. Het uitzicht wanneer je sochtends wakker wordt is verbluffend! We hebben ook al wat huishonden met lekker veel vlooien. Gisteravond hebben we Thais gegeten en gedronken op het strand. Bas En Nick hebben een mooi vuur gemaakt op het strand. Vandaag hebben we aan het strand gelegen en gerelaxt! Morgen vertrekken we naar Krabi met de veerboot en gaan we verder met de reis. We vermaken ons prima! Xx van ons