Vervolg zwarte dag... - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Janine Mennenga - WaarBenJij.nu Vervolg zwarte dag... - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Janine Mennenga - WaarBenJij.nu

Vervolg zwarte dag...

Blijf op de hoogte en volg Janine

18 April 2015 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Gisterochtend hebben we ontbeten en besloten dat we zo snel mogelijk bij de coral bungalows weg wilden, het was net een gevangenis. Met donkere tegels allemaal. Rond de ochtend zijn we naar de andere kant vertrokken, lopend in de hitte met onze rugtassen naar de andere kant van het eiland. Deze kant is prachtig en we hebben gelijk voor twee nachten geboekt. In de middag belde papa met ontzettend slecht nieuws waar je niet op voorbereid bent tijdens een vakantie in Thailand, oma is plots overleden aan een longontsteking en een herseninfarct. Nu moet ik mijn lieve oma missen en kan ik helaas geen afscheid nemen anders zou ik alleen terug naar Nederland moeten. We hebben besloten om hier afscheid te nemen, hoe zwaar dat ook is. Oma je blijft sowieso voor altijd in mijn gedachten! Als klap op de vuurpijl ben ik werkloos en is het bedrijf failliet verklaard ook dezelfde dag. Hopen op een doorstart. Ik ben blij dat bas hier is want daar heb ik veel steun aan! We proberen er nog wat van te maken! Dikke kus en tot snel!

  • 18 April 2015 - 20:05

    Metha Mennenga:

    Hoi lieve schatten. Gecondoleerd hoor. Dat was voor jullie dus een hele zwarte dag de 17e april. Vind het echt k**** voor jullie. Ben super blij dat je zoveel steun aan je lieve mannetje hebt. Super bedankt Bas. Hoopdat jullie nog wat van jullie vvakantie kunnen genieten. Hele dikke kus en knuffel voor jullie. Love you!!Xx

  • 19 April 2015 - 13:45

    Omi:

    Lieve beiden, ook van ons gecondoleerd met Oma. Probeer toch zoveel mogelijk te genieten. Je laatste verslagen gelezen. Vrijdag komt Lea hier en die zal het vast ook leuk vinden jullie belevenissen te lezen. Hier gaat alles z'n gangetje, geniet van m'n tuintje!
    Dikke kus van ons beiden, Omi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janine

The Journy of Bas en Janine!

Actief sinds 06 April 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 5127

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 24 April 2015

backpack around Thailand!

Landen bezocht: