Songkran festival telefoons stuk! - Reisverslag uit Ban Chaweng Yai, Thailand van Janine Mennenga - WaarBenJij.nu Songkran festival telefoons stuk! - Reisverslag uit Ban Chaweng Yai, Thailand van Janine Mennenga - WaarBenJij.nu

Songkran festival telefoons stuk!

Blijf op de hoogte en volg Janine

15 April 2015 | Thailand, Ban Chaweng Yai

Goedemiddag allen, de telefoons van bas en mij zijn zojuist overleden. Toen we aankwamen op koh samui was het nieuwe jaar aan de gang voor drie dagen. Iedereen spuit en gooit je nat met water! Bereiken kan via Wouter! En jullie kunnen de verslagen natuurlijk lezen. Vandaag heeft het minder geregend. We hebben een eilandtour gedaan. Olifanten gezien. Een mummie achter glas, te bizar! Watervallen in de natuur. Prachtig eiland! Morgen gaan we naar een ander klein eiland genaamd koh phangan, een half uur met de boot. We hebben het ontzettend naar onze zin we balen alleen wel van onze telefoons! Hoe ja gisteren bij het eten vielen er twee hagedissen op me nou ik heb het uit gegild hahahaha, de mensen dachten dat ik gek werd! Gelukkig doet de ipad het nog wel dus we houden contact! Liefs ons

• 15 April 2015 - 21:40

Joyce:

Hoi,hoi,

Wat balen zeg, regen en allebei geen telefoon meer!
    Gelukkig dat jullie stemming wel goed blijft enne...
    er is daar toch genoeg rijst om de telefoons in te leggen.
    Na het wasmachinebeurtje eerder was het probleem hiermee ook opgelost.

Weer veel plezier en fijn van jullie te horen.